Εάν εξαιρέσουμε κάποιες φανταστικές πτήσεις που αναφέρονται σε διάφορους λαούς(Έλληνες - Δαίδαλος και Ίκαρος, Αίγυπτος και Μεξικό - φτερωτοί θεοί, Πέρσες - βασιλιάς Κάι Κάβους με 4 χήνες στο θρόνο του κλπ) και κάποιες πτήσεις με αερόστατα και ανεμόπτερα καθώς και κάποια αεροπλάνα με μηχανές που όμως δε μπορούσαν να πετάξουν σωστά, στις 17 Δεκεμβρίου 1903 στο Κίτι Χόουκ της Νότιας Καρολίνας των Η.Π.Α. ο Όρβιλ Ράιτ και ο αδελφός του Ουίλμπερ έκαναν την πρώτη πτήση με ένα αεροπλάνο («Flyer 1» -Αεροπόρος 1 το ονόμασαν) βαρύτερο από τον αέρα.
Συγκεκριμένα, ο Όρβιλ στηρίχτηκε στα πτερύγια του αεροπλάνου αναλαμβάνοντας το πιλοτάρισμα και ο αδελφός του έτρεχε παράλληλα με το αεροπλάνο κρατώντας το ένα φτερό για να είναι το αεροπλάνο σταθερό ενώ αυτό προχωρούσε επάνω στις ράγες απογείωσης που είχαν τοποθετήσει.
Η πρώτη πτήση των αδελφών Ράιτ διάρκεσε μόλις 12 δευτερόλεπτα και διάνυσε απόσταση 37 μέτρων σε ύψος 3 μ. από το έδαφος
Αυτό ήταν και η αρχή της εποχής της πτήσης.
Στα επόμενα χρόνια οι Ράιτ θα καταφέρουν να κρατήσουν το αεροσκάφος στον αέρα για 38 λεπτά και αυτό θεωρήθηκε η μεγαλύτερη εφεύρεση της εποχής.
Από κει και μετά θα ακολουθήσουν τα αερόπλοια (τύπου Ζέπελιν), διπλάνα, υδροπλάνα, πολεμικά και να φτάσουμε στα σημερινά σύγχρονα, από μεταφορικά και μαχητικά έως τα διαστημικά λεωφορεία τα οποία βέβαια σε τίποτα δε μοιάζουν με εκείνο το πρώτο υποτυπώδες αεροσκάφος που είχαν κατασκευάσει οι αδελφοί Ράιτ.
Στα επόμενα χρόνια οι Ράιτ θα καταφέρουν να κρατήσουν το αεροσκάφος στον αέρα για 38 λεπτά και αυτό θεωρήθηκε η μεγαλύτερη εφεύρεση της εποχής.
Από κει και μετά θα ακολουθήσουν τα αερόπλοια (τύπου Ζέπελιν), διπλάνα, υδροπλάνα, πολεμικά και να φτάσουμε στα σημερινά σύγχρονα, από μεταφορικά και μαχητικά έως τα διαστημικά λεωφορεία τα οποία βέβαια σε τίποτα δε μοιάζουν με εκείνο το πρώτο υποτυπώδες αεροσκάφος που είχαν κατασκευάσει οι αδελφοί Ράιτ.
ΕΥΡΩΠΗ - ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΕ 5 ΩΡΕΣ
Πάρτε και μια γεύση από το αεροπλάνο που θα κάνει την απόσταση Ευρώπη - Αυστραλία σε μόλις 5 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου